۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

چادر سفيد

HOARY VEIL

۶ نظر:

نارسیس گفت...

سلام
ممنون از حضورتون
اگه دقت می کردید پائین مطلب نوشتم که این جملات از کیه
فقط یادتون باشه که انسان آزادی می خواد تا بتونه خودش باشه
نه یه موجود آویزون
چه به خدا چه به هر چیز دیگه
فقط همین

ستاره*** گفت...

قشنگه روسری سفید

مطلب قبلی هم میخونم
مرسی از شما

ناشناس گفت...

آقا بالاخره امكان نظر گذاشتن به وجود اومد؟
صبر كن امتحان كنم . . .
من شاسگولم ها
وايسا

ناشناس گفت...

آهان
اينگار ميشه
با پست قبليت خيلي حال كردم
خوب احساست رو درك مي كنم
هر چند اگر بخوام زيادي نكته سنج باشم، بايد بگم تو يه سري چيزها با هم اختلاف نظ داريم
البته با اين فرض كه قهرمان داستان عاشق پيشه گان، نظراتش عين نظرات ِ خالق ِ داستان باشه
(مي خواستي اول شخص ننويسي، به من چه!!)
اين عكس هم . . .
خب بايد اعتراف كنم منم زياد از خانم ها عكس مي گيرم اما بنا به دلايل غير هنري
من خيلي زنها رو دوست دارم و ميخوام از اين طريق، اونها رو مال خودم كنم!
دست كم viwe شون رو مال خودم كنم
شاسكول

ناشناس گفت...

ببخشي:
view

عالیه گفت...

سلام دوست جدید من. نوشته های قبلیتو خوندم و دوست داشتم. زبان آشنا برای مایی که برای هم آشنا نیستیم. موفق باشی. بازم میام